10 پروگرم برتر مهندسی عمران در کانادا

دسته بندی: عمومی

2021/07/14


 

10 دوره برتر مهندسی عمران در کانادا

به عنوان یک حرفه، مهندسی عمران در کانادا توسط دانشجویان و همچنین کارفرمایان بسیار مورد تقاضا است. با چنین تمرکزی بر مهندسی عمران، دانشگاه های کانادا فرصت های درخشانی را برای تحصیل در رشته مهندسی عمران و کسب مدرک به دانشجویان ارائه می دهند که آنها را در بسیاری از فرصت های شغلی، چه در کانادا و چه در سراسر جهان قرار خواهد داد. در این مقاله ما 10 برنامه آموزش عالی را انتخاب کرده ایم که فکر می کنیم اگر قصد تحصیل در رشته مهندسی عمران در کانادا را دارید بهتر است آنها را بررسی کنید.

 

کلگری

دانشگاه کلگری - دکترای مهندسی عمران

دانشکده مهندسی دانشگاه کلگری هم برای کسانی که قصد شروع تحصیل در رشته مهندسی را دارند و هم برای کسانی که می خواهند در دوره تحصیلات تکمیلی تحصیل خود را ادامه دهند و پیشرفت کنند یک انتخاب بسیار ایده آل است. دانشگاه کلگری به خاطر ارائه یک تجربه علمی کاملاً عالی برای دانشجویان که آنها را با مهارت های مورد نیاز برای ادامه مشاغل موفق در بخش های مهندسی مجهز می کند، افتخار می کند. دکترای دانشگاه کلگری یک مدرک مبتنی بر تحقیق است که بسته به شرایط قبلی دانشجو مدت 3 الی 4 سال طول می کشد.

University of Calgary Rankings (US.NEWS)

#174 in best Global Universities

#7 in best Global Universities in Canada

#222 in Engineering

دانشگاه های برتر کشور کانادا را اینجا ببینید.

 

ادمونتون

دانشگاه آلبرتا - کارشناسی ارشد مهندسی

دانشگاه آلبرتا با بیش از 490 میلیون دلار بودجه برای تحقیقات خارجی خود، یکی از دانشگاه های برجسته تحقیقاتی کانادا است. این دانشگاه با داشتن بیش از 37000 دانشجو از 143 کشور در سراسر جهان، تمرکز زیادی بر موارد بین المللی دارد. دانشگاه آلبرتا همچنین طی هشت سال گذشته یکی از کارفرمایان سبز کانادا بوده است. دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آلبرتا در مهندسی عمران حدود 9 الی 12 ماه طول می کشد و دانشجویان برای دریافت مدرک، ملزم به تکمیل یک پروژه Capstone به عنوان بخشی از برنامه درسی خود هستند.

 

University of Alberta Rankings (US.NEWS)

#138 in best Global Universities

#5 in best Global Universities in Canada

#73 in Engineering

همیلتون

دانشگاه مک مستر - کارشناسی مهندسی عمران

دانشگاه مک مستر به دلیل ارائه برنامه های آموزشی نوآورانه اش در زمینه مهندسی شهرت بین المللی بسیار خوبی پیدا کرده است. دانشگاه مک مستر از طریق برنامه کارشناسی مهندسی عمران، تحصیلات گسترده ای را در زمینه مهندسی عمران به تمامی دانشجویان جهان ارائه می دهد و در عین حال فرصت تخصصی شدن در زمینه مورد علاقه دانشجو را نیز در این رشته فراهم می کند. رشته های اصلی شامل طراحی سازه، مهندسی حمل و نقل، و منابع آب و مهندسی محیط زیست است.

McMaster UniversityRankings (US.NEWS)

#133 in best Global Universities

#4 in best Global Universities in Canada

#298 in Engineering

لندن

دانشگاه وسترن - کارشناسی ارشد مهندسی، مهندسی عمران و مهندسی محیط زیست

دانشگاه وسترن در سال 1878 تاسیس شد و بیش از 2400 دانشجو در برنامه های مهندسی خود (هم در مقطع کارشناسی و هم در مقطع کارشناسی ارشد) در این دانشگاه ثبت نام کرده اند. برنامه کارشناسی ارشد دانشگاه وسترن فرصت ترکیب کردن کار پروژه ای را با کار دوره ای به دانشجویان می دهد و همچنین تمام کردن این دوره بین یک تا دو سال زمان می برد. در این دوره ها، دانشجویان مهارت های عملی مهندسی را می آموزند، که یک نقطه ورود حیاتی برای دانشجویان بین المللی و کارگران متقاضی کار در کانادا است.

 

Western University Rankings (US.NEWS)

#287 in best Global Universities

#10 in best Global Universities in Canada

#321 in Engineering

مونترال

دانشگاه مک گیل - کارشناسی مهندسی عمران

گروه مهندسی عمران و مکانیک کاربردی در دانشگاه مک گیل در سال 1871 تأسیس شد و تا به امروز حدود 570 دانشجوی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در برنامه های خود ثبت نام کرده است که تقریبا نیمی از آنها زن و یک سوم از آنها دانشجویان بین المللی هستند. برنامه جامع کارشناسی دانشگاه مک گیل دانشجویان را با پایه ای در مکانیک و مهندسی مجهز می کند و فرصت هایی را برای دانشجویان فراهم می کند که یا در یک فیلد پیشرفته مورد علاقه خود متخصص شوند و یا تحصیلات گسترده تری در زمینه مهندسی عمران کسب کنند.

McGill University Rankings (US.NEWS)

#51 in best Global Universities

#3 in best Global Universities in Canada

#93 in Engineering

دانشگاه کنکوردیا مونترال - کارشناسی ارشد مهندسی

دانشگاه کنکوردیای شهر مونترال با ثبت نام سالانه 46000 دانشجو (که 15% آنها دانشجویان بین المللی هستند)، تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد را با تمرکز بر تجربه عملی و راه حل های نوآورانه برای آنها ارائه می دهد. برنامه کارشناسی ارشد مهندسی دانشگاه کنکوردیا بر پایه تحصیلات دوره کارشناسی بنا شده و دانشجویان را برای انجام تحقیقات بیشتر در مقاطع بالاتر آماده می کند (مانند دکترا). دانشجویان با شرکت در این دوره ها، دانش فنی خود را در مهندسی، روند ساخت و ساز و تأثیر بر محیط توسعه می دهند.

Concordia University Rankings (US.NEWS)

#670 in best Global Universities

#22 in best Global Universities in Canada

#99 in Civil Engineering

اتاوا

کالج Algonquin - گواهی تحصیلات تکمیلی در مهندسی عمران

کالج Algonquin با بیش از 42 سال آموزش با کیفیت کلاس جهانی، حضوری قدرتمند در عرصه های بین المللی دارد و در حال حاضر از دانشجویان بیش از 100 کشور در سراسر جهان استقبال می کند. برنامه گواهی تحصیلات تکمیلی سه ساله ی این کالج، موضوعات پیشرفته مانند متر برآورد، مهندسی راه سازی و محیط زیست و مدیریت پروژه را بررسی می کند. فارغ التحصیلان این برنامه آماده می شوند تا در زمینه های مختلف مربوط به مهندسی عمران یک حرفه مرتبط را دنبال کنند.

 

تورنتو

دانشگاه تورنتو – کارشناسی مهندسی عمران

گروه مهندسی عمران دانشگاه تورنتو که به طور مداوم در رتبه یک در کانادا قرار دارد، این دانشگاه برنامه کارشناسی را ارائه می دهد که در آن دانشجویان آماده خواهند شد تا راه حل هایی ایجاد کنند که به طور مستقیم بر کیفیت زندگی در همه جا تأثیر بگذارد، از بازسازی ساختمان های در حال خراب شدن گرفته تا ایجاد ساختارهایی برای مقاومت در برابر بلایای طبیعی. و همچنین در این دوره های مهندسی، دانشجویان در رشته های مرتبط مانند ریاضیات ، فیزیک و زمین شناسی آموزش می بینند. در سال سوم، دانشجویان از طریق اردوها و پروژه ها فرصت های کسب تجربه عملی را دریافت می کنند. 

University of Toronto Rankings (US.NEWS)

#17 in best Global Universities

#1 in best Global Universities in Canada

#93 in Civil Engineering

ونکوور

دانشگاه بریتیش کلمبیا - کارشناسی علوم کاربردی، مهندسی عمران

دانشگاه بریتیش کلمبیا که به طور مداوم در میان 40 دانشگاه برتر جهان قرار دارد و به دیدگاه کارآفرینی خود افتخار می کند  دانشجویان را به چالش کنوانسیون و کشف راه های جدید یادگیری ترغیب می کند. برنامه کارشناسی دانشگاه بریتیش کلمبیا در مهندسی عمران پایه ای در علوم پایه و مهارت های خاص در مهندسی عمران فراهم می کند. کارهای آزمایشگاهی در طول برنامه یکپارچه شده است تا فرصت های عملی دانشجویان را برای استفاده از آنچه که در دوره می آموزند استفاده کنند. هر ساله، حدود 120 دانشجو در این برنامه ثبت نام می کنند.

 

University of British Columbia Rankings (US.NEWS)

#31 in best Global Universities

#2 in best Global Universities in Canada

#63 in Civil Engineering

واترلو

دانشگاه واترلو - لیسانس علمی کاربردی، مهندسی عمران

دانشگاه واترلو که در مرکز فناوری کانادا واقع شده است، بیش از 36000 دانشجوی تمام وقت و نیمه وقت دارد و برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد متنوعی را ارائه می دهد. مدرک کارشناسی مهندسی عمران دانشگاه واترلو یک مسیر مطالعه بسیار انعطاف پذیر و قابل تنظیم را ارائه می دهد که در آن دانشجویان می توانند بسیاری از جنبه های مهندسی عمران را کشف کنند و تحصیلات خود را در فیلد های مورد علاقه خود ادامه دهند.

University of Waterloo Rankings (US.NEWS)

#210 in best Global Universities

#9 in best Global Universities in Canada

#73 in Civil Engineering


دیدگاه کاربران